Plaukstu porcijas

Piedāvājums: individuāls makro-uzturvielu un kaloriju aprēķins Tavu mērķu sasniegšnai

Lai zaudētu svaru, mums ir nepieciešams radīt kaloriju deficītu. To var panākt dažādos veidos, taču parasti viselastīgākais veids ir vienkārši paskaitīt kalorijas, lai zinātu, cik tad īsti ēdam. Tādējādi mēs varam ēst +/- kā līdz šim, vienkārši sava jaunā kaloriju apgabala robežās.

BET – klasiskā kaloriju skaitīšana mēdz būt apgrūtinoša.

Mums ir jāpasver produkti, jāievada daudzumi kādā aplikācijā utt. Tas prasa zināmu darbu un precizitāti. Ja neizmantojam aplikāciju – vēl jo vairāk.

Pie tam šī precizitāte mēdz būt vienkārši nevajadzīgs apgrūtinājums, jo skaitļi, kas norādīti uz produktu iepakojumiem un datu bāzēs visbiežāk ir ar lielu kļūdas procentu. Tāpat mēs nekad precīzi nezināsim, cik kaloriju tad mūsu gremošanas trakts īsti uzsūc utt.

Taču – ir metode, kas ir kā labs vidusceļš no abām pasaulēm – mēs gan apzināti piefiksējam, aptuveni cik tad olbaltumvielu, tauku un ogļhidrātu uzņemam (kas dod labu ieskatu arī kopējā kalorāžā), gan sevi neapgrūtinām ar skrupulozu skaitīšanu un svēršanu.

Iepazīstieties:

Plaukstu porcijas

Tā ir Precision Nutrition izstrādāta un izmantota metode, kā lieliska alternatīva aizņemtiem cilvēkiem, kam nav laika un vēlēšanās “krāmēties” ar kaloriju skaitīšanu.

Tās būtība ir izteikt katru no trīs makrouzturvielām noteiktā plaukstas daļā un dienas gaitā pieskaitīt, cik delnas olbaltumvielu, cik dūres dārzeņu, cik saujas ogļhidrātu un cik īkšķīšu tauku esam apēduši.

Tas gan izglīto par sabalansētu uzturu un ļauj objektīvi paraudzīties uz savu ikdienas uzturu, gan arī saprast, cik tad daudz būtu jāēd, lai zaudētu svaru.

https://www.precisionnutrition.com/calorie-control-guide

Piesakoties iegūsi:

  • Individuālu aprēķinu, kas tiks veidots, balstoties uz Tavām atbildēm anketā – par Taviem pašreizējiem ķermeņa parametriem, mērķi, aktivitāšu līmeni, uztura gaumi u.c.
  • Detalizētu aprakstu par to, kā šī metode strādā, kā noteiktus produktus iedalīt un kā saprast, kā tos izteikt plaukstās;
  • Video pamacību, kurā rādu, kā to darīt praktiski;
  • Uzskaites failu Tavai ērtībai (kaut gan uzskaitīt var kaut vai uz lapiņas vai telefonā);
  • Nelielu ēdienkartes paraudziņu – kā vieglāk uzņemt Tev nepieciešamo daudzumu olbaltumvielu, ogļhidrātu un tauku.

Kam šī metode būs piemērota?

  • Ja vēlies zaudēt svaru vai mainīt ķermeņa uzbūvi (arī zināt, cik ēst, lai uzturētu esošo formu);
  • Ja esi pietiekoši patstāvīgs/a, ir kaut kāda izpratne par uzturvielām un vienkārši meklē labu alternatīvu kaloriju skaitīšanai;
  • Ja Tev kopumā ir gana labi uztura ieradumi, nepiedzīvo izteiktu emocionālo ēšanu un kaloriju ierobežošana Tevī neizraisa nevajadzīgu trauksmi.

Atsauksmes:

“Noteikti ieteiktu cilvēkiem, jo bija liels atbalsts un ļoti ātri atbildēja uz jautājumiem. Un arī pietiekami daudz informācija tika dota un paskaidrojums. Ļoti patika!”

“Vērtēju to ļoti labi, patīkami, ka esat saprotoša un atbildat uz visiem jautājumiem, viss tika saprotami izskaidrots un uzrakstīts.”

“Labākais bija tas, ka saņēmu precīzi man aprēķinātu ieteicamo uzņemamo porciju daudzumu. Un spilgtu apliecinājumu tam, ka dārzeņi manā ikdienā ir krietni par maz. Un tieši šo man ir izdevies uzlabot savos ēšanas paradumos – bez dārzeņiem vairs nav iedomājamas manas maltītes, īpaši jau brokastīs. Tāpat arī olbaltumvielas mācos uzņemt aizvien vairāk. Ļoti patika, ka varēju izvērtēt atsķirības starp vēlamo un manu esošo situāciju, skaidri iezīmēot, kuras ir vājās vietas, pie kā turpināt savu darbu. Liels paldies!”

“Nomainīju uzturu, kas uzreiz deva man enerģiju . Sapratu, cik apmēram ir uzturā jauzņem visas uzturvielas. Uzturs mainijās par 180 grādiem, taču ļoti apmierina!”

“Tas, ka vairāk sāku piedomāt pie sava dzīvesveida, ne tikai uztura. Uztura viennozīmīgi ir mainījies tas, ka uzņemu daudz lielāku olbv. saturu, kā arī vairāk domāju par tauku un cukura patēriņu.”

“Disciplinētība,. Stipri tiek piedomāts ko un cik ēst .”

“Sāku domāt, vai uzņemu visas uzturvielas balansēti un pietiekamā daudzumā/mazumā. Ja vēl pieliek klāt iepriekšējos kursos uzzināto par sāta sajūtu, ieradumu veidošanos, tad virzās uz priekšu vēl labāk. Es personīgi sāku vairāk lietot olbaltumvielas, jo pirms tam tās uzņēmu par maz. Vēl tikai atliek vairāk pievērsties dārzeņiem:)”

“Uzturs pamainījās jau no Apzinātās kalorijas laikiem (vairāk olbaltumvielu, dārzeņu, pākšaugu). Labākais – individuālais plaukstiņu aprēķins, jo tās vienmēr ir līdzi!:)”


Bonusā saņemsi manu e-grāmatu “Sabalansēts uzturs aizņemtā ikdienā”!

Cena par visu piedāvājumu: 30 eur

Kad aizpildīsi klienta anketu, nosūtīšu rēķinu apmaksai un pēc tā veikšanas 2 darba dienu laikā saņemsi visus materiālus un aprēķinus.

Ja ir kādi jautājumi, droši raksti uz: info@kotuedisi.lv