fbpx

Puķkāpostu “rīsi”

Puķkāpostu “rīsi”

Lieliska piedeva dažādiem ēdieniem, satur maz ogļhidrātu un kaloriju
Sagataves: 10 minūtes
Pagatavošana: 10 minūtes
Kopējais laiks: 20 minūtes
Ēdienreize: Pusdienas, Vakariņas
Ēdiena veids: Piedevas
Kategorija: Bez glutēna, Bez piena produktiem, Maz ogļhidrātu, Vegānu, Veģetārs
Porcijas: 4
Kalorijas: 37kcal

Sastāvdaļas

  • 1 Puķkāposti
  • 2 daiviņas Ķiploki
  • Sāls un pipari

Pamācība

  • Puķkāpostu liek virtuves kombainā un "samaļ" mazos graudiņos.
  • Ber lielā pannā, pievieno mazliet ūdens vai buljona un kādas taukvielas pēc izvēles (ja vēlas), sāli, piparus un saspiestus ķiplokus.
  • Mazliet pasautē un pasniedz ar gaļu vai pākšaugiem vai jebkuru citu produktu.

Uzturvielas

Kalorijas: 37kcal | Ogļhidrāti: 7g | Olbaltumvielas: 3g | Tauki: 1g | Piesātinātās taukskābes: 1g | Nātrijs: 43mg | Kālijs: 430mg | Šķiedrvielas: 3g | Cukurs: 3g | C vitamīns: 69mg | Kalcijs: 32mg | Dzelzs: 1mg

Komentēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.