Online programma “Apzinātā kalorija”

kā zaudēt svaru bez diētām

Vieglums un mērenība ēšanā

Situācija pasaulē, stress, bailes un citas spēcīgas izjūtas, tāpat arī mūsu pārtikas vide, kas iet roku rokā ar mazkustīgo dzīvesveidu, veicina daudz un dažādu problēmu – sākot ar sliktu pašsajūtu, smaguma sajūtu, lieko svaru un beidzot ar neskaitāmām veselības kaitēm.

Bieži vien kā vienīgie līdzekļi, kā sev palīdzēt, tiek izvēlētas dažādas diētas, detokss kūres un citi līdzekļi.
Daži ir veselībai droši, par citiem to nevarētu teikt.
Pie tam – tie nerisina cēloni.

Uzturzinātne ir zinātne, bet ēšana ir uzvedība un ieradums.

Tieši tāpēc šim procesam ir jāpieiet kompleksi, un ilgtermiņa rezultāta iegūšanai (nevis “iedod man bikini augumu pēc mēneša”), nepietiek ar to, ka kāds pasaka, ko un cikos ēst un neēst.

Ja ir vēlme patiešām mainīties, nevis lēkāt no viena paņēmiena uz nākamo, ir jāatrod atbildes uz tādiem jautājumiem kā:

  • kā es vispār uztveru ēšanas procesu;
  • kā es nomierinos, izklaidējos vai lutinu sevi;
  • kā es tieku galā ar smago situāciju pasaulē’
  • vai es piederu “tukšo šķīvju klubiņam” un ceļos no galda stenēdams/a;
  • vai es saprotu, kādām fundamentālām uzturvielām ir jābūt uz mana šķīvja un ko es varu tur pamainīt, nezāģējot sev kājā;
  • konkrēti kuri ieradumi konkrēti manā dzīvē veicina svara pieaugumu un kuri – veselīgu ķemeņa uzbūvi;
  • kā strādā diētas, kāpēc kāds iesaka izslēgt vienu vai otru produktu – un kas no tā visa der tieši man un kāpēc?

Tieši tāpēc ir radusies šī programma, kas ir balstīta pasaules līmeņa uzturzinātnieku un ēšanas psihologu un treneru labākajās praksēs un zināšanās.
Un tieši ar šiem jautājumiem mēs programmas laikā strādāsim.

Apzinātā kalorija ir programma tiem, kas vēlas iegūt vai atgūt labus ēšanas ieradumus un spēju rūpēties par sevi arī smagā situācijā pasaulē, kas neizbēgami ietekmē mūsu pašsajūtu un emocionālo pasauli.
Tāpat tā ir tiem, kam ir vēlme atgūt fizisko formu, un kas vēlas to izdarīt saprātīgi un inteliģenti – izprotot savu ķermeni un psiholoģiju attiecībā uz savām ēdiena izvēlēm un izprotot, kādam uzturam un kādos daudzumos ir jāatrodas uz šķīvja, lai tas atbalstītu konkrētā cilvēka vajadzības un reizē tuvinātu viņu vēlamajam rezultātam.

Programma ir ļoti praktiska un balstīta uz ieradumu izkopšanu.
Ap 70% no mūsu ikdienas darbībām ir automātiskas, tāpēc ir ārkārtīgi vērtīgi iegultīt laiku un enerģiju labāku uztura ieradumu izkopšanā – lai tas kļūst par daļu no mums, nevis par mūžīgajām galvasspāpēm un riņķa danci.

Un tieši tāpēc programmas norisei ir izvēlēts laika posms – 12 nedēļas, kas ir labs laiks, lai ieliktu stabilu pamatu.
Būs gan skaidrojumi par uztura teoriju (ar atsaucēm uz pētījumiem), gan praktiski piemēri, receptes un triki, kā atvieglot sev dzīvi un ieteikumus praktiski realizēt dzīvē.

Atsauksmes

Šeit meitenes ir dalījušās ar savām atsauksmēm, izejot programmu dažādos laika periodos.
Kopš tā laika tā ir tikai pilnveidojusies un ieguvusi dziļumu.

Tavi ieguvumi

kā zaudēt svaru bez diētām
  • sevis labāka izjušana un dabiski labākas uztura izvēles;
  • spēja izprast savas izjūtas un ar tām labāk sadzīvot bez ēdiena un alkohola;
  • spēja atšķirt fizisko izsalkumu no vienkāršiem kārdinājumiem un neapzinātiem ieradumiem;
  • izpratne par to, kā un kāpēc rodas grūti pārvarama kāre pēc dažādiem produktiem (našķiem) vai vienkārši bezmērķīga ēšana (jeb t.s. emocionālā ēšana), un praktiski instrumenti, lai stāvētu tai pāri;
  • spēja sajust īsto brīdi, kad beigt ēst (pat ja šķīvis vēl nav tukšs);
  • izpratne par to, kā veidojas ieradumi, kā tos atpazīt un mainīt;
  • atbildes uz jautājumiem par to, kāpēc dažkārt ir tik grūti mainīties, kāpēc gribam gan saēsties, gan slaidu augumu,
    kā noturēt motivāciju un izbalansēt dažādās dzīves prioritātes, lai spētu virzīties pretī labākai sevis versijai;
  • skaidra, uz zinātni balstīta informācija par dažādiem uzturvielu avotiem un to nepieciešamajiem daudzumiem;
  • izpratne par to, kā veidot sev atbilstošas maltītes, kā atrast sev piemērotāko no tā, kas pieejams veikalā;
  • rezultātā - viegluma sajūta, laba veselība un fiziskā forma bez diētām un aizliegumiem.

Programmas tēmas un plāns

Apzināta ēšana

Lasīt vairāk

Ieradumi

Lasīt vairāk

Uztura matemātika

Lasīt vairāk

Pārmaiņu psiholoģija

Lasīt vairāk

Pirmās 6 nedēļas praktizēsim labākos no apzinātas ēšanas rīkiem - ko iesaka un izmanto pasaules labākie kouči un speciālisti pirms jebkuru citu paņēmienu un diētu uzsākšanas!

Tie noderēs lielākajai daļai cilvēku, jo būsim atklāti - mūsdienās ir ļoti viegli ēst ēšanas pēc, jo sevišķi, ja jūtam nepatīkamas emocijas.
Pēc to apgūšanas cilvēki saka, ka sāk sevi labāk izjust. Un cilvēkam, kurš sevi labāk izjūt, spēcīgi mazinās vēlme darīt sev pāri ar nepiemērotu pārtiku nepiemērotos daudzumos
Cilvēkiem, kam ir pavisam sarežģītas attiecības ar ēdienu, došu labākos rīkus, lai ar to strādātu.

  • mūsu uzmanība un uzvedība ēšanas laikā un to ietekme uz sāta sajūtu, snekošanu starp ēdienreizēm un kārēm pēc dažādiem našķiem;
  • kā atšķirt fizisku izsalkumu no garlaicības un stresa vai cita veida ēšanas;
  • kā mainīt nevēlamus ēšanas ieradumus, emocionālo ēšanu un tikt vaļā no vajājošām kārēm, vakara un brīvdienu pārēšanās;
  • kā ēst tik, cik organismam patiešām vajag, atmetot lieko;
  • dažādi psiholoģiski mehānismi, kas piemeklē jebkuru jaunu ieradumu ieviešanas procesā un jebkuru pārmaiņu procesā. Rīki, lai sevi labāk izprastu un palīdzētu tikt pāri pārmaiņu grūtībām.

Nākamās 6 nedēļas izpratīsim svarīgāko no uzturvielu viedokļa un apgūsim labākos ar uzturu saistītos ieradumus ilgtermiņa veselībai un formai!

  • kā ēst adekvāti - atbilstoši savām unikālajām vajadzībām un dzīvesveidam;
  • kā ēst sātīgi un sabalansēti, bet enerģētiski saprātīgi;
  • kā veselīgi panākt enerģijas deficītu, ja ir vajadzība zaudēt svaru;
  • dažādi olbaltumvielu avoti, kā tos dažādod un viegli pagatavot, cik tos iekļaut;
  • dažādi ogļhidrātu avoti - kuri sniegs labumu un cik daudz tos iekļaut;
  • dažādi tauki, to avoti un cik daudz tos iekļaut;
  • dažādas papildus tēmas par uzturu, ķermeņa uzbūvi un vielmaiņu.

Viss tiek runāts ilgtermiņa veselības un labbūtības kontekstā, pie tam ņemot vērā reālo dzīvi - laika trūkumu, labu produktu neesamību tuvākajos veikalos utt.

Fokuss ir uz to, kas ir labākais, ko varu savā labā šobrīd darīt ar to, kas man pieejams.

Vēl dažas no tēmām, ko apskatīsim: 

  • dažādi olbaltumvielu avoti, to plusi un mīnusi, dažādās pretrunas par gaļu, pienu, soju u.c. avotiem;
  • kā garšīgi pagatavot un iemīlēt dārzeņus; 
  • hormoni, kas ietekmē apetīti, sātu, vielmaiņu, svara zudumu un liekā svara veidošanos - un kā optimizēt to darbību;
  • emocionālās ēšanas mehānismi un kā ar to cīnīties;
  • cukurs, dažādi saldinātāji - un kā tas viss ietekmē cukura vielmaiņu un insulīnu;
  • "gudrie" ogļhidrāti, t.sk. dažādi milti un ar ko tie atšķiras;
  • produktu nepanesības - kā un kāpēc tās veidojas un kā tās notestēt (zelta standarts);
  • menopauze, tās ietekme uz vielmaiņu un svara pieaugumu;
  • sarkopēnija un muskuļu masas nozīme;
  • ko darīt, ja grūti panākt svara zudumu, t.s. plato, kad svars "iestrēgst" par spīti mūsu pūliņiem un ko ar to iesākt (dažādas stratēģijas);
  • un daudzi citi jautājumi.

Kam paredzēta programma?

  • cilvēkiem ar lieko svaru - lai iemācītos dabiskāk kontrolēt apēstā daudzumu un attiecīgi koriģēt fizisko formu;
  • cilvēkiem, kas nav apmierināti ar saviem ēšanas ieradumiem (pat ja liekais svars šobrīd netraucē) - emocionālā ēšana, pārēšanās, "apsēstība" ar ēdienu, haotisks ēšanas režīms, neizpratne, kā "normāli" paēst utt;
  • jebkuram, kurš vēlas izprast svarīgāko par uzturu un atrast sev derīgāko uzturu, kas atbilst uztura profesionāļu rekomendācijām.

Programmā nekas netiek "uzspiests". Tiek piedāvāti dažādi rīki, tiek doti skaidrojumi un atbalsts tajā, kā to visu reāli pielietot aizņemtā un stresainā dzīvē.

Programmas autore un vadītāja

kā zaudēt svaru bez diētām

Sveiki!
Esmu Ieva Dulmane, sertificēta uztura trenere.
Par savu skolu lepni varu saukt kanādiešu Precision Nutrition, kuru neuzbāzīgo uztura filozofiju un pakāpenisko pieeju pārmaiņu procesam esmu pārņēmusi arī es. Bez revolūcijām un kardināliem soļiem, Jaungada apņemšanām un īstermiņa pasākumiem.
Dziļas pārmaiņas notiek, tikai sperot mazus soļus katru dienu, apgūstot noteiktas prasmes.

Programmā piedāvāto zināšanu, vingrinājumu un ieteikumu spēku redzu gan pati uz sevi un savu ģimeni, gan uz saviem klientiem, gan tūkstošiem cilvēku visā pasaulē, kas ir izmantojušo Precision Nutrition izstrādāto sistēmu. 

Tu baudi ēdienu, bet tas nav galvenais Tavā dzīvē.
Tu saproti, kā tas, ko Tu ēd Tevi ietekmē.
Fiziskā forma mainās no mūsu darbībām. 
Mūsu darbības sākas galvā.

Bonusi

Individualizēts aprēķins

Jā, Tu izlasīji pareizi - saņemsi individualizētu kaloriju un makrouzturvielu aprēķinu Tavu mērķu sasniegšanai + vieglu Precision Nutrition izstrādātu sistēmu, kā ikdienā viegli piefiksēt, cik uzturvielu uzņēmi, izmantojot vien savas plaukstas, lai nav skrupulozi jāskaita katra kalorija, bet iegūtu gana precīzu skatu uz savu uzturu.
Šeit var apskatīt rezutātus, kas sasniegti, lietojot šo vienkāršo metodi.

E-grāmata

E-grāmata par sabalansēta uztura ieviešanu ikdienā, svarīgāko no uzturvielu teorijas viedokļa, kā arī receptes.

Bonusa programma

2 nedēļu bonusa programma par to, kā praktiski atlicināt laiku gatavošanai un kā to optimizēt ar t.s. sagatavju jeb meal-prep palīdzību. Jo, ja dzīvē ir haoss un konstanti trūkst laika svarīgām lietām, uz to ir vērts paskatīties no jauna skatu punkta.
Dažādas laika plānošanas tehnikas, lai mazinātu haosu ikdienā, dažādi mini rituāli, kas ikdienā palīdz turēt fokusu uz svarīgāko un uzturēt sevi emocionāli labā noskaņojumā;
ēdienrežu plānošana un meal-prep tehnikas un paņēmieni.

Biežāk uzdotie jautājumi

Lasīt vairāk


Tava investīcija ilgtermiņa veselībā šodien:

tikai 33 eur mēnesī

3 maksājumos


Alternatīva:
84 eur vienā maksājumā
par visu 84 dienu (12 nedēļu) programmu.

Bonusi vien varētu izmaksāt šādu summu.
Un, ja padomā, cik ikdienā iztērējam vienkārši nevajadzīgās lietās un našķos, apsolu, ka šī ir patiesa investīcija sevī, jo daudzas lietas Tavā dzīvē mainīsies - kā jau tas ir noticis daudziem maniem klientiem.


Piesakies šodien un sazināšos ar Tevi par dalību nākamajā grupā - sākums 9. maijā!!


Zināšanas man palīdz pieņemt sev vērtīgus lēmumus! Ēšanas paradumi jau lēnām kļūst par pastāvīgu ieradumu.

Ieva