Cepta zivs

Cepta zivs

Cepta zivs

Veselīga un garda maltīte
Sagataves: 5 minūtes
Pagatavošana: 20 minūtes
Kopējais laiks: 25 minūtes
Ēdienreize: Pusdienas, Vakariņas
Ēdiena veids: Pamatēdieni
Kategorija: Zivju ēdieni
Plānam: Vidusjūras plāns
Porcijas: 2
Kalorijas: 406kcal

Sastāvdaļas

  • 2 Ēd.k. Olīveļļa
  • 4 Zivs gabali der jebkura baltā zivs pēc izvēles
  • 2 Olas
  • 2 Ēd.k. Milti
  • Sāls un pipari

Pamācība

  • Ņem jebkuru balto zivi pēc izvēles (menca, līdaka, asaris, heks utt.), sagriež 5 cm biezos gabalos. Pārkaisa ar sāli un pipariem no abām pusēm.
  • Lēzenā šķīvī ber miltus, citā bļodiņā sakuļ olas. Zivs gabalus pirms cepšanas apviļā miltos, liekos miltus nopurina, tad ātri iemērc olā, lai vienmērīgi pārklātos un cep uzkarsētā eļļā 10 minūtes no abām pusēm.

Uzturvielas

Kalorijas: 406kcal | Ogļhidrāti: 6g | Olbaltumvielas: 46g | Tauki: 22g | Piesātinātās taukskābes: 4g | Holesterīns: 264mg | Nātrijs: 167mg | Kālijs: 665mg | Šķiedrvielas: 1g | Cukurs: 1g | A vitamīns: 238IU | Kalcijs: 45mg | Dzelzs: 2mg

Komentēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.